Sunday, August 3, 2008

Selamat Menyambut Ramadhan & Hari Merdeka

Sempena menyambut Bulan Ramadhan dan hari merdeka ini, aku bercadang kita buat skit makan2 kat kampung iaitu lepas terawih pada malam bantai puasa. Kita buat mini reuinion kat kedai makan jer...din corner ke, kat bemban ker..mana2 ler yang korang rasa sesuai.
Aku harap semua frenzy dapat balik pada hari tersebut..jadi bole ler kita buat perbincangan pasal trip kita ni..
Tapi kalau ader yang sudi nak jadi host untuk meeting ni..amatlah dialu-alukan.
Sapa2 ader cadangan lain bole ler kemukakan pada aku..

67 comments:

Anonymous said...

Bagi ler feedback...
senang nak arrange bape orang nak datang malam tu.....

Anonymous said...

Aku kalau takder apa2,insya-allah dtg.Kehadiran akan dimaklum seminggu sebelum majlis.Aku tak kisah mana2 venue pun.

Anonymous said...

aku teruja nak datang tp memikirkan kenaikan harga minyak & barang yg mendadak aku terpaksa padamkan pelan2 keterujaan aku tu..tambahan pula raya nanti kompom aku balik,insyallah masa tu la jumpa korg sme itu pon kalo sudi he3

quri->so par redang & cherating vote tinggi eh & rata2 prefer on mac,bak kata saida OK LAH TUUU (smbl pusing2 jari telunjuk membentuk bulatan)

Redzal Kewell said...

OK.. aku on... korang buat jek kat mana pun.. tapi biar la tempat elok sikit... anak2 bole bebas sikit... kalau bole buat weekend... buat kat Saloma ker, ikan bakau ker...
eh, wid nih yang orang panggil dia baby tuh ker?... yang putih2 tu ker?

Anonymous said...

ha3 ya betoi..malu seh dh tua2 & ank dh 2 stil bb kata nye..herfa redzal neh yg tusyen kt tmn maju dulu ke?bape dh ank mu?awat blog tak leh bukak?tingin gak nak jengok ;)

Anonymous said...

Bro,aku rasa kalau ramai stay kat kl, maybe bole buat buka posa.Kalau yg luar KL nak join pun ok gak. Jumlah bergantung pada saper yg nak pegi.Tempat kena survey la.Aku tiap2 bulan posa mmg selalu buka posa kat Marriot, Putrajaya ngan Palm Garden.Makanan punyer ler byk.Tapi terpulang laa pada tuan/puan semua.Nie kira cam projek rintis la.

Selamba jer aku pinjam pingat KSN.Hehehe

Anonymous said...

Sesaper Kelas 4B ngan 5B, dulu korang ingat tak saper Ketua Kelas?

Anonymous said...

aizi->abes sme dajah kebesaran ko sapu eh?hotel ok gak tp aku riso rate giler gaban mahal skang,mcm aku ni gomok mmg la gomok tp mmg tak baloi kalo mkn buffet (konon slero kocik) ahaks..aku prefer kita cari satu restoren yg mmg bes & malatop masakannye pehtu kita tontong ala carte joh, disamping leh elak pembaziran, buleh gk berjimat..pepon suara majoriti ku berserah jek, akak tak kesah

castello->siapa kah anda?sila kenalkan diri :)

Anonymous said...

woi ketam...sedap tul nama ko..
bisa mengkompiuskan pihak lawan..
ko dah cari bebudak lom

Anonymous said...

Wid--Mana tau doa kengkawan,satu hari nanti aku dapat pingat2 tu .Hehehe.Mana bebudak lain...takder respon pun.

Kuri--Ko kelas F ker?Maintenance sekolah byk serah JKR

Anonymous said...

aizi aku tolong amin kan, aminnnn..ntahnye balik2 kita aje, aku harap sgt ada komen dr bebudak pompuan, tak ramai sorg pon jd ler

Anonymous said...

woii...sape lakhanat castello nih...bwk dtg kt aku...hahahahah...

Anonymous said...

woit Jeff,sape ustaz tu?takkan si Juhelmi kot....

Anonymous said...

aku pon dh mula2 ragu2 dgn ustaz ni,tak baik tau tipu2 & kena kn kengkawan..haa allah nmpk apa yg kamu buat..cewahh

Anonymous said...

wid...ader yang cadangkan kat aku kita buat berbuka puasa bagi frenzy yang ader kat AREA KL ler...
so, ko cuba cari yang bajet rendah skit...tapi bagi yang tahan nak berpuasa jer ler....mana tak tahan tu paham2 jer ler...
jepp jangan lupa ....bulan depan bulan ramadhan

Anonymous said...

Woiit...ko ingt aku x puasa ke....hampagas...thn ni mmg pnuh aku bg...klu x caya tnye calin..heheh...aizi,aku pun x dpt detect la sape ustd ni,tp ikut 6 sense aku mcm btul je ustd shafiee...Cadangan aku nk buka kt kl aku cadangkn kita wat kt hotel pun ok gak...kita leh arrange ngn dak Am(Illham) kt hotel Hilton,tu pun klu dia ok...kna kautim dulu...
mn tau dpt diskaun ke...so somebody leh la roger2 dia....

Anonymous said...

aah la aku lupa lak dak am kije hilton..buleh la kita gunakn segala saduran yg ada, aizi pon leh tlg dpt kn gomen rate kot,muleh ke aizi?

Anonymous said...

Ni no Illham 012 2225546

Anonymous said...

weh jep ko kan close dgn am, ko tipon je laaa..ntah apa2 jer penternak lintah makan haruan ni tauuu

Anonymous said...

tak yah buat kat hilton siot..
mahal tu...campur tolak pun mau main ratus yer
kita buat kat mamakianz jer ler

Anonymous said...

bagan lalang ok dok?

Anonymous said...

Tempat-tempat semua tu aku tak tau.. Memang tak pegi le gamaknya...

Sori le aku tak sanggup nak pegi KL.. Tahun ni aku kena carik duit...

Anonymous said...

kumpol duit utk menamatkan zaman bujang ke incik zool?

Anonymous said...

assalamualaikum.
Insyaallah ada kesempatan saya teringin nak jumpa kamu semua, cadangan untuk berbuka kalau di Melaka saya ingin turut sama.

wassalam

Anonymous said...

Ustaz...cikgu paejah da kawen lom?ustad pun da kawen lom?klu 2 2 x kawen lg,kitaorg mkn nasik minyak je la...hehehehh

Anonymous said...

w'salam ustad
kitaorang tetap adakan majlis berbuka d melaka gak..maybe lewat skit ler..
pasal susah nak cuti...
apapun kita akan menjemput ustad untuk majlis tersebut bagi membaca doa.
pasal takder sorang pun yang jadi ahli agama...

Anonymous said...

Mr. bob...
nanti ko join ler waktu bersahur ngan kitaorang..takkan tak bleh kot..
ko nak kawin ker tahun ni..
bole aku jemputkan kawan2 kita...

Nizam said...

salam semua..igt lg kt daku ke..aku aniza...tak igt takpe...aku kt serdang..dh tawen..lame sungguh dgr citer dr korank..miss u all...

Anonymous said...

eh..aniza..
aku ingat ko tak nak join..
anyway..thanx your support


== woit frenzy...bagi ler gambau...aku nak buat gallery

Anonymous said...

Assalamualaikum kengkawan??????
wah nak buat makan2 ye...Insyaallah aku leh join..he..he..wat kat KL la

Redzal Kewell said...

Jep, bulan puasa ni mana port? parking Mid Valley ker.... ke ada kedai bukak pintu belakang?
Puasa le tahun nih... malu kat ustad...
Woi camne buka puasa nih... buat le kat memana.. janji ikan bakau.... kat hotel pun bole, tapi 5 star nyer la.. tapi mahal siot....
Ketam, ko curi duit maybank bebanyak, bank in kat kitorang.... bole buat majlis...

Anonymous said...

Bab puasa ni ko kna tnye Kuri...dia master dlm acara ni....setan da kna ikat pun dia rilek jek...hehehhe

Anonymous said...

jepp=== ko pandai2 jer..
aku skang dah insaf...aku dah jadi rakan masjid.....
ko bila nak berubah jepp....mcdonald sungai besi tu dak tulis nama ko dah kat dinding dia..

Anonymous said...

eleh kurie malu2 lak....aku tau ko bnyk port....nnt aku roger ko ek...

Anonymous said...

jep .. kalau dah name cam mat salleh celup tu kau posa pun cam x posa...betul ke kau posa tahun ni ... kita tunggu apa akan terjadi di edisi 2008 ni pade NOOR JEFRY BIN RUZALAN....
ejal>kerajaan x bagi sponsor majlis berbuka puasa nanti dianggap rasuah .. aku x nak duduk dalam .... ghaye tahun ni pasal nak collect duit raya kat korang

Anonymous said...

wei ketam...nnt aku roger ko bln pose nih....hampeh ko ingt aku x pose ke...

Anonymous said...

oi jep pose pose gakkk tp jgn lupo tgl kn amalan berkunjong ke spa tu skali, haaa ingat tu!!kang ko ke mn, pose ke mn las nye tau2 kuor tibi kena interbiu dgn mazidol akma sidik hiks ;)

Anonymous said...

woiii ko bby.....klu nk menjahanmkn aku mmg class....ko ingt aku giller sgt ke nk p spa bln pose nih....aku ni islam sejati ko tau x....

Anonymous said...

alhamdulillah syukur sesgt jep lega ati aku dengo ko insap sekejap he3

Anonymous said...

Wid== ko bagi ler beberapa suggestion tempat nak bukak puasa...
bagan lalang tu susah skit kot diorang ak pegi...

kepada kengkawan yang lain pun bole bagi cadangan ...

Anonymous said...

Kita p hotel jek...ramai2...

Anonymous said...

betul tu gedahak...gi hotel aje. tp aku nak hotel 10 bintang aje...hotel tepi sungai tak nak nanti banyk buaya naik...heh

Anonymous said...

ala Cik Jar buaya mn2 leh naik...x kira ko bg brape bintang pun...mmg bole naiknye...heheh....

Anonymous said...

org mcm akak amat tidak mapu berbuka di hotel tp kalo majoriti nk ke situ akak no hal cuma kompom akak tak join ler..no heart feelin bebeh janji kengkwn hepi akak pon tumpang hepi ahaks :)

Anonymous said...

wid=== ko jangan ler tak join..
tak meriah ko takder..
kita arrange tempat yang semua orang bole pegi...
kat hotel pun susah nak dapat tempat yang privacy ...pasal mesti ramai orang punyer..

Our frenzy...bagi ler suggestion....

Anonymous said...

siyes aku no hal but few places in mind cewahhh dlm tak kesah konon tu kannn ekekehh

1)terminal one cfud
2)cerana
3)kelana cfud
4)bora ombak

korg plak bg sajes

Redzal Kewell said...

aku nak pegi Kelana Seafood.. kat Kelana Jaya.. dekat.. heheh, weekday pun bole..

Anonymous said...

x pun kita buka kt karaoke red box...ada gak mkn2 pas2 melalak la..heheh(baik p terawih)...

Anonymous said...

gedahak--------->>TAU TAK PERRRRRRR

Anonymous said...

dear all frenzy in KL

kita buat ajer kat kelana seafood
psal aju rasa semua senang nak pegi..
so..korang bagi nama kat akak WID kita untuj senang dia buat tempahan.

kalo bole beserta ongkos sekali..

wid..ko tanya ler baper satu kepala..

Anonymous said...

hallo.geng kita sumer dah tua kan

Anonymous said...

lom..aku lom tua lagi...
sweet 18 lagi hehehehhe

Muhamad Najib said...

umur aku pon hari tu baru masuk yg ke 17taun.... huHU

Anonymous said...

aku br lps paper july...

Anonymous said...

Fariq said....

Kalau nak g bebuka puasa aku
nak join..kasi kompom awl2

Anonymous said...

klu leh buka pose ni wat ari sabtu leh?aku skang ni ada kt penang la...blk pun ujung mgu je....

Anonymous said...

welcome to the club....fariq..

Juhelmi said...

Awat nama aku di katakan ustaz lak nie...woi berbuka puasa kat kl je la...wid tue baby ke..., satu lagi sape pulak castello nie...mie brahim ke?

Anonymous said...

jep>ko msti x pose...ble orng nk wat mjls bbuka..ko la yangpaling seronok...

Anonymous said...

mocha..aku nk knl sgt ngn ko nih...hampagas tul..sume ko tembak aku...aku tau jaga ko...

Muhamad Najib said...

mocha: sila la mengintroducekan diri yo.. permudahkan acara je.. heHE

Anonymous said...

oleh kerana si MOCHA ni asik bantai dak jep..aku rasa nak bersekongkol ngan lu berjemaah tibai dak jep...
bab makan pree memang dia le juara@ jep...

Anonymous said...

bob mana kau ilang dah lama x kuar kat sini ? aizi lu pun sama...mana lu pegi...xkan kalah main putsal ko merajuk...xpe lain kali aku bagi korang menang...

Anonymous said...

Ketam....
Aku ada laaa.Aku sibuk sikit,baru balik dari outstation.Team aku sajer jer bagi menang hari tu.
Najib...
Sori bro tak sempat jumpa kau masa aku kat Sepang.Ada komitmen kerja.
Kuri/wid....
Bukak pose tu jadik ker?

Anonymous said...

dato aizi..
sori ler..aku tak dapat nak join..
schedule aku ketat bulan ni,...
tapi sapa2 nak organize..dipersilakan..

Muhamad Najib said...

tak da masaaalah dato' aizi... ade rezeki sure jumpe...

9W2JOE said...

Kengkawan jadi ke tidak berbuka puasa nie...
kalau jadi aku nak joint sekali la..