Saturday, August 30, 2008

Futsal de Reunioan at Sport Planet...mana ustaz,,,tak datang pun


Our first event, yang aku anggap berjaya untuk mengumpulkan semula our frenzy yang lama tak jumpa.... tapi mengecewakan skit...the great ustad tak datang...tanpa sebarang notis... Aku rasa macam kat sekolah balik bila jumpa semua frenzy yang hadir, walaupun ader yang datang dari jauh.....pergh sungguh terharu dengan sikap suppotive korang...like dak naz n mr salleh .Tak lupa gak pada mr bob..a.k.a zool yang berusaha menjayakan futsal ini.
Frenzy2 yang hadir:



  1. Mr Qurie n Family


  2. Mr Gedahak n Family


  3. Mr ketam Batu n Family


  4. Mr. Nazri n Family


  5. Mr Salleh n Family


  6. Mr Herfa n Family


  7. Mr Chalinz n Son


  8. Mr Fariq n son


  9. Mr Acol


  10. Mr Haizi

  11. Mr Zool


  12. Mr Najipp


  13. Mr Juhelmi

Lepas ni aku harap , our next event dapat sambutan yang lebih hangat lagi..dan yang penting kemunculan ustad...our frenzy dah mula ragu2 balik pasal identiti ustad..
gambar yang lain ader kat blog bawah ni....


45 comments:

Anonymous said...

Ye akhirnya berjaya juga meng'reunion' kan member smdbfrenz..
Rasa aku kalau nak buat sesuatu elok dibuat dalam ujung2 tahun ni.
takut awal2 tahun mungkin diorang bz..
Lagi satu aku tgk ramai dari kita tidaklah jauh sgt bermastautinnya.. Mungkin ada cadangan lain dari ahli-ahli semua... :)

Anonymous said...

tak baik tau nipu kengkawan guna nama ustaz tambah plak skang bulan mulia..bagi harapan palsu belaka kt kengkwn, ni gurau kasor namanyeee..aku la yg plg kecewa..dosa beso tau sesape yg buat ibu hamil rasa bersedih & kecewa :( harap2 org yg nipu tu terbuka ati nk mintak maap kt cni..KALO TIDAKKKK MEMANG AKU HANTUI IDOP KO SAMPAI BILA BILAAAA MUAHAHAHA

ps : tahniah sme sbb berjaya bergumbira & jumpa balik kengkwn lama

Daknazz said...

seronok giler dapat jumpa member2 yg dalam peralihan ke hari tua....

Anonymous said...

aku pun rasa happy pasal dapat our frenzy...
next time kita akan buat event lagi..tapi maybe acara lain lak kot..
pasal rasa nak pengsan main ari tu

Anonymous said...

aku x puas ngutuk nih...heheh...tp aku rs sume ok...pas ni kita roger yg lain suh join...syok beb...thanks 4 all...

Anonymous said...

Aku dah siapkan movie masa main futsal tu
tapi tak leh nak upload kat blog ni..
sapa tau nak buat..aku tak tau nak buat

Anonymous said...

http://www.flickr.com/photos/superteow2000/

http://www.flickr.com/people/superteow2000/

aku dah simpan gambau futsal ari tu kat situ..korang tengok ler

Anonymous said...

woo...yooo..cayalah u all.

macam2 rupa dan gaya ada..

bagus2 tempek lg gambar anda untuk tatapan umum..huyooo.

Anonymous said...

ohh..abg kuri

Anonymous said...

halo...brother jep..knp ko tak ambik gambau tgh main bola. bole aku tgk gaya apa kau main..

gaya superman ke...

gaya batman ke.....

gaya spiderman ke....

atau gaya malik noor...hehehe

aku tak hbs kutuk nanti...kesian.......an

Anonymous said...

pesal ko jep?tak kan tengok gambo quri pon ko leh teruja?erkkk alamak ketam ntah2 jep ni btol la bagai ko kataaaa

Anonymous said...

suka ati aku la baby...sje je pancing...
jar...aku mcm2 gaya leh wat,yg special nye mlm sikit la...heheh

Anonymous said...

mintak nyawa mintak nyawa ....
tapi best pasal korang sume sporting...
nasib baik makan ari tu x mahal ....jep lepas ni aku nak ko belanja bebudak sume pasal aku x puas ati x dapat rase duit gaji ko sampai aku dah berjanggut dah ni..........

Anonymous said...

woii ketam....ko ni nk ngepau jek...ko ada utang lg ngn aku...City bayview x setel lg..aku da lama tgu ni...ko duit bnyk2 pun wat pe...

Anonymous said...

ketam batu..
dak jepP tu banyak duit..dia saja jer tunjuk malipus..
next time kita buat lagi tam...
kita ajak lagi ramai..pastu main lama skit..

Anonymous said...

ketam batu..
lupa aku nak cakap..mee hailam tu mmg sedap ler tam...aku tak pernah rasa macam tu punya sedap...tul tak jepp...
anyway..thank kiu...

Redzal Kewell said...

Ustad... tak elok tau tipu.. dosa besar.. macam mana nak jadi contoh yang baik nih.. hehe...
Wid, ko pun sama la cam ustad.. kata nak turun... suruh hubby ko join kitorang...
Rugi oo sapa tak turun... tapi aku pelik la.. dak naz balik awal... bini dia panggil ker? ish ish ish.. sadis sadis...
jep. aku tengok kat gambo yang kurie upload... apsal ko buat jari mencarut kat anak ko... heheh

chiow....

Redzal Kewell said...

Ketam... macam sial tam muka ko dalam gambo.... muka tak puas hati.. belanja tak ikhlas ker?? hkohkhokhohkhokhhkhokh.... tak caya ko tengok gambo yang kurie upload tuh

Anonymous said...

ank aku yg ajar cm2...heheh...

Anonymous said...

ish mana leh aku turun time2 gini ejal bajet ketat oooo..hah elok la tu bapak yg x btol salah kn ank plakk..ri tu ketam banje eh?ish mmg rugi beso aku kalo idak kompom dpt jamah me helam yg plg sodap tu ekk kuri he3..KORANG POSE TAK RI NIEEEE???

Anonymous said...

dak nazz dah janji ngan mak mentuo dia ....tu pasal dia balik cepat..
wid..aku posa ari ni..lom tinggal lagi..
cuba kol tanya dak jepp..

wid...baper orang yang dah kompom..

Anonymous said...

setakat ni yg kompom aku ko & jepp..yg lelain yilek senyap sunyi sepi..aku tau musti ramai ckp alah lambat lg lex aaaa kn kn knnn?tp korg kena aware mende ni sme kena wat early arrangement kalo las minit takot hotel pnoh lak & tak psl2 dpt tmp yg x besss, x ke haru tuuu..kalo kita lone ranger x po, ni sme rata2 ada gerabak ketapi..so kena la dok tmp yg molek & slesa knnnn..tidoq cukop, mkn teratoq etc..so utk yg kesekian kali nye, mn2 yg sudi join sila lah submit particular anda/family kpd saya..TQ

ps : early submission otomatik melayakan diri utk lucky draw wich is PLASMA TV wil b d grand price tp bln2 cont bayo sendri vleyy?muahahahaa

Anonymous said...

wid...
aku tambah lagi satu..
percutian 3 hari 2 malam di rumah sendiri...hehehe

Anonymous said...

wid aku konpom gi...
ejal tu gambau aku tengahmarah dak jep yg cam hawau
aku ikhlas belanje korang.
lepas ni dak jep lak kay

Redzal Kewell said...

Wid.. aku pegi jugak.... aku, wife, meen, future baby(bulan 10 nih kluar - InsyaAllah).... wei, pegi la lama sikit, 4 hari 3 malam ker... cherating malam hidup siot.. hehehhe.. wid, kalau bole amik chalet berdepan ngan laut... aku nak chalet 2 bilik.. heheheh.. baru tenteram... kalau bole, takde bunyik kenderaan langsung, demand siot.. hehehhe... pastuh makan... 5 kali sehari... pagi, tenghari, petang, malam, tengah malam... best best....tak sabar nih... amik package yang ada volleyball pantai, bola.. snorkeling... hohohohoh.. best nyer!!!!! sape nak tambah lagi acara....

Redzal Kewell said...

ada lagi acara.. banana boat, karaoke...

Anonymous said...

ejal...
perfgh...banyak beno request ko...
tu mau 500 satu malam tu..
package massage ko tak nak include sekali....

ketam batu..
ko dah bagi lom particular ko kat dak wid...ko forward ler cepat skit..senang nak arrange..

Anonymous said...

aku tmbh acara lg...urutan batin dan tradisional...acara gelek menggelek pinggang..ok x?

Anonymous said...

haizi..
mana lama tak post....
ko join tak trip ni

bob..
ko jangan tak join lak trip ni..

Anonymous said...

amboiiiii kemain lg ko ekk ejal..kalo nk snorkeling kena g pulau lerrr kt cherating tu apa yg nk digoogle knnn..cm bese sila email particular anda ke alamat yg diberi ok

Anonymous said...

Assalamualaikum semua
terlebih dahulu saya memohon maaf kerana kesulitan saya tidak hadir ke futsal kamu, saya ada perkara yang perlu diselesaikan. karipap dan cendol saya terpaksa makan sendiri sampai habis.
dari gambar yang saya lihat, alhamdulillah, kamu semua nampak sihat-sihat belaka. semoga banyak lagi program2 yang lebih baik dimasa kan datang.

juhelmi kamu tak bernikah lagi? tak sangka pulak saya, ingat kamu yang paling awal.

jumpa lagi jika diizankan, wassalam.

9W2JOE said...

Next year kot ustaz....
kalau ada jodoh...
perempuan nie bnyak sangat la ustaz,rambang mata dibuatnya ..huhuhu

Anonymous said...

eleh datok helmi...rambang mata la konon...kawen dulu br tau...syiiookk ke x syyiiokkk...

Anonymous said...

jePp.....
apa kata ko suruh dato helmi tu sponsor trip kita...
tgh mashuk tu....

Anonymous said...

datok helmi...x kn xde sponsor kot...ko kn kwn ngn datok2...cr la sponsor...ala..pojek juta2..x kn x masyukkk...

Ustad...da lama x nmpk dlm blog...dating ke?karipap ngn cendol tu xkn mkn sorang kot...mesti ada bunga...hehehe

Anonymous said...

Kuri...
Bro,aku kena tengok dulu dapat pegi ke tak trip tu sebab plan nak pindah rumah baru bulan 3 .Nanti aku confirm balik.

Anonymous said...

Dato aizi..
ko try your best lah..
kita gi trip tak lama..
pas tu kita reramai tolong ko pindah....

Anonymous said...

ustad...
betul gak cakap dak jepp
mana bleh habih cendol n karipap tu sorang2...mesti makan ngan bunga punyer...baru ader syiookk..

Imah said...

Halooo pd tuan tanah kedaung yg buat blog ni masukkan lah chat box dlm ni senang le nak komunikasi.Ceng gini ada payah skit le boleh x salah tapi kalu nak meriah buat ler chat box cam kt den punyo blog.So aku pun ank jemput korang datang gaye umah aku kat kesang hari raya ni.mmg nak wat open house pun maklumla keje gomen kan dapat bonus September n desember ni...So aku lum sure la lg raya ke berapa nak wat kena tgk jadual gak..Akak nak ngajo org.Ni bulan posa pun dah ada yg mengenget nak blajo.So insyaAllah bila dah kompom tarikh dia aku war2 kan kt blog n MR JEFF dia dekat dan ada jumpa la.Kalu dak BOB x penah nampak muko dio pun.

Anonymous said...

Assalamualaikum

pandailah kamu makan dengan bunga, bunga saya tak makan cendol...mengusik sayalah kamu ni.

seingat ustaz, tahun kamu lah dulu ujian agama islam jawab main-main dengan saya? seingat saya soalan binatang yang boleh dikorban,jawapannya ayam,itik???tak senonoh betul. soalan saya hikmah dijadikan siang dan malam, jawapannya malam untuk bersetubuh??? hilang akal kamu ni. siapa ya yang jawab macam tu?

itulah kamu, tuhan nak tunjuk, SPM agama islam seorang pun tiada A1. saya tak marah tapi biasalah ragam pemeriksa kertas kadang-kadang ni.

imah tu shima ya?

Anonymous said...

Imah nie saper....
Zool a.k.a bob, imah nie cam provoke lu jer bro.Cam tak puas hati jer ngan lu.Mesti ada benda masa sekolah yang dia simpan.Hahahahah.
Takper bro,gua sebelah lu.Heheheh

Muhamad Najib said...

ape kate ko jugak intro kan diri.. mr C.Ronaldo... huHU

Anonymous said...

imah tu Fatimah la...Fatty...hehehe..

Anonymous said...

ustaz tu mr kurie nye jawapan sebab tu dia gelojoh sampai sekarang

9W2JOE said...

Gedahak....
Kahwin memang la best bro... nak tahu gak halal ke tak halal punya..ha3x
LA baru dpt, projek memang ada tapi lum masyuk lagi bro.... Insyaalah la aku try cari budget ckit ( tak janji ) ko bujep jgn nk tuntut yang bukan2...

Kuri...
Woi kuri projek pun tengah jalan.. payment pun tak dpt lagi bro... Aku rasa nak joint tapi takut busy masa tue nanti.

Anak pak Ithnin...
Bila tarikh tutup trip tue???