Monday, August 18, 2008

Family Karaoke.....





Pasangan Bahagia....

47 comments:

Anonymous said...

penyanyi solo tu caya la...

Redzal Kewell said...

caya caya.... buat buat lagi.. aku nak join lagi... amik bilik besar camtuh lagi.. hehehhe

Anonymous said...

ko nape jep ske atik posing sn cni, tang angkat kaki sebelah tu aku x tahan sebijik cm hero tamil wakakakah tp kn teruja gk tengok korg bergumbira neh jeles jelesss

Aniza Abdullah said...

Pe la..pegi tak ajak..kot tak leh gak aku join..

Anonymous said...

Aniza== mana aku tau ko berminat..
lagipun ko dah ader abang..kang abng ko marah lak..

Anonymous said...

Cik Wid...ko bnyk ckp la...jom la join...sembang x jatuh...

Anonymous said...

ok nnt ank2 aku dh sehat aku join tp korg kena la take turn bb sit ank2 aku sanggop?

Anonymous said...

Assalamualaikum,

seronok bukan main lagi kamu ni.
tak salah berhibur dengan isteri-isteri kamu kalau itu jalan yang boleh membawa walaupun sedikit keceriaan.

aniza adik ariffin ke, kamu pun pandai nak menyayi jugak?yalah, dunia dah berubah....

yang macam artis pun ada, yang isteri mengandung pun ada, herfa punya ke? jangan bersalin dalam karaoke sudah lah herfa....anak jadi taukeh karaoke pulak...maafkan saya bergurau dengan kamu.

pandai menyanyi sungguh kamu,subjek agama islam saya pun kamu semua tak boleh score.

noriza, taman desa di jalan kelang lama ya?

Anonymous said...

ye btol ustaz tmn desa dkt jln klang lama tp errr bleh tak kalo ustaz nk singgah cni kasi warnin awal 1ari dulu *mampoih aku kena slongkar stor carik tudong skolah standby kat opis*

Anonymous said...

Perghh..sungguh berbisa ayat ustad...heheh...kuri pas ni aku nyanyi lagu nasyid je la...heheh

Anonymous said...

Assalammualaikum.....

Apa khabar anta semua?Saksikan ana di Cafe Akhil Hayy yer....Berhibur tu bole tapi jgn melampaui batasan, jgn melupakan ibadah dan jgn lalai sampai lupakan Allah.Selamat Menyambut Ramadhan semua.

Anonymous said...

saper ler pulokkkk jd ustaz glemss tuuuuu memcm la korg nehh kosser akak

Aniza Abdullah said...

Yup ustaz...saya Aniza Abbdullah..adik Ariffin dan Anizam (dulu penghuni kt asrama Sek. Tun Perak)...huh full details..ada ingat ker...

sy layan gak nyanyi ke mancing ke ..ilang kn tensen..Hidup Kene Happy

Anonymous said...

Assalamualaikum,

apa kamu ni noriza, sampai kesitu pulak, pandailah kamu buat saya ketawa...bukan main pandai awak bercakap/melawak ya sekarang ni.

kamu dengan rokiah dulu saya tegur tersipu-sipu, nak mengelak saja bila nampak saya ya.
ya aniza,saya ingat abang kamu tu.
berhibur sesekali tak apa,fatimah dengan norhayati sekelas dengan kamu kalau tak silap, dimana mereka sekarang? fatimah tu selalu nak pengsan lagi ke? kesian ya.

dah ada ustaz baru, siapa ya orangnya, alhamdulillah boleh juga saya bertanya-tanya pendapat, insyaallah.

Aniza Abdullah said...

Yati jd nurse kt johor..pasir gudang kot...fatimah kt melaka..

Anonymous said...

ustaz ri tu kuri ckp kalo nk jumpa fatima cari kat sepital, saya tanya nape plak kat sepital?kuri jwp SEBAB DIA SELALU PENGSAN..jahat kan kuri tu ustaz ngeh3

Anonymous said...

Wid...Apalak aku jahat ....aku bagi clue n tips jer kalau nak cari dia..
tul tak ustad..
anak ko dah sihat tak...aku lom tgk anak ko yang baru ni

Anonymous said...

yg bb br nak kebah,pakej demam lite2 je la x pns sgt cm ri tu..kakak plak batok x baik2..tu ler nnt la ada rejki bukak posa sok insyallah kita jumpa naaa

Anonymous said...

Assalamualaikum semua.
sunyi sikit hari ni nampaknya, herfa pun takda bagi mesej apa-apa, kalau tidak dia saja.

Cuti sekolah saya tak buat apa-apa,buka blog kamu ni hilang sikit jemu.
betul ke fatimah di hospital? sakit lagi mungkin, macam-macam dia ni, tapi saya dengar dia dah kahwin betul?

Anonymous said...

walaikumsalam ustaz,

kuri saje main2 je tu ustaz,ustaz dah abes semak buku2 sekolah para pelajar ke?tu la ustaz dulu calin kenen kan ustaz dgn cikgu paijah ustaz juai mahai..kalo tak mesti skang ustaz tengah main perang2 dgn anak2 di rumah he3 jangan marah na ustaz,hamba sekadar bergurau..ustaz join la aktiviti kami,terubat rasa rindu kami pada ustaz nanti & besar harapan kami ustaz dapat join trip kami taun depan tu, join skali ustaz yer..mana tau kot2 bertemu jodoh di sana seperti najib & zool ;)

Anonymous said...

fatimah da kawen...ank x pasti bape...tp dia ada keguguran sekali klu x silap sy...

Aniza Abdullah said...

Kalu tak silap ler..anak patimah dh 3..penah nmpk dulu kt pasar jasin..

Anonymous said...

Aniza.....
KO tolong cari patty tu...suruh dia join kita...
sekali ngan si yati tu..
kalo ko ader jumpa budak lain tu...bawak diorang sekali..

Aniza Abdullah said...

Kurie ..aku nk iklan kn umah utk disewa bole tak..kalau korang ade member tgh cari umah sewa, bgtau le..alah tolong member arr..

Tmn Sepakat Indah,Sg Chua,43000 Kajang, 3 bilik tidur dan 2 bilik air,Bilik, balcony, dapur berpalang(grill),Sistem kad akses untuk tempat letak kereta (covered carpark) dan lobby entrance,Kawalan keselamatan yang ketat 24 jam sehari dengan menggunakan Smart Guard Clocking System,Swimming pool,Gym,Fully furnished

Sila kontek aku 012-6990679 / 012-3401020 10kiu

Anonymous said...

anizza...
tu kat umah aku tu
aku taman sepakat indah 2
ko sewa baper ratus tu
swimming pool tu kan ckub house kan
tu umah ko ker

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

ni bestni.mesti acara family gathering erk....
alam ramadhan dari dillabangi

Anonymous said...

hy dilla...geng ni dilla yg mn?

Muhamad Najib said...

dilaOHdila: sila la perkenalkan diri... nickname2 sususah la tau sape ye idak...

Anonymous said...

ko org ni asyik bncang nak bbuka,nak open house,ntah pose ke x agknye..pd mr kuri,jep,ejal jgn asyik karaoka je..microphone tu xkn bleh tlong korang..mase ari penimbangan dosa,pahala nnti...ari2 jumaat g la msjd..jgn la lpk kt snoker lak..meja snoker tu xleh tlong bwk korang mase melintas siratulmustakim nnti..jgn mrh ye..ni nasihat je..

Anonymous said...

wid..ko.ni yg mn satu eh..aku ingat2 lupe la..yg dulu bedepot tu ke?kah..kah..skrng ni bedepot lg x?atau dh bedebom...

Anonymous said...

eh jep..ko..ni mcm polis la..smpi fatima gugur pn ko tau..he...he..jep dr ko melalak kt karaoke tu..baik ko g msjd azan..dpt gk nmbh2 pahala..

Anonymous said...

tp walau cmne pn timakasih kt kuri..sbb wat blog ni..leh la kite jmpe blk..aku pn hppy nengok pic korang dlm blog ni..nnti aku ade mase aku join la korang..

Anonymous said...

weh mocha kena penah rasa jd milo takkk?kalo tak penah meh sini aku adun ko smp pekat likattt vleyyy??

Anonymous said...

allo brader mocha..
ko bagus tuk nak nasihat orang...
ko pun sama tak tau nak bagi salam...cuba ler intoduce diri tu skit sblm nak nasihat orang....

Anonymous said...

askum..kuri..jgn mrh2..aku gurau je...psl nk wat open house tu..aku cadang wat kt umah ketam..klau dia setuju la..raye kebape?

Anonymous said...

wid..ko mrh ke..sory la aku gurau je...xelok mrh2 bln pose ni..kurang pahala...ko dh ade ank bape.?

Anonymous said...

mocha...prknlkn la diri dulu...jgn nk la sorok2...jgn malu2...

Anonymous said...

mocha...
marah takder ler..
tapi hati ader panas ler jugak..
apsal ko tak nak kenalkan diri dulu...

9W2JOE said...

wei... introduce la lu mocha.. jngn nak jadi penyamun la woi...

9W2JOE said...

Woi mocha... lu sape mcm bagus je gua tengok....introduce la penyamun

9W2JOE said...

sapepulakmocha....woi...naniguapakatngnansemuolansepaklubarutahu

9W2JOE said...

???

Anonymous said...

mocha ni kau ke salleh ?
ko jgn memain nanti baju kurung yg ko oreder kat mak aku x siap baru tau....
ayat2 kau tu cam penah ku dengar tapi dimana ye?

Anonymous said...

ala...mocha ni kita lempang je ramai pakai selipar jepun...kita ikat pokok pas2 lex air gula kt bdn..pas2 kita buh semut ngn kerengga la...br tau...mocha,aku rs ko x yah la knlkn diri...masak ko nnt...heheh.
ko mesti salehhuddin kn...ank mak jah...

Anonymous said...

jepp...
ko biar jer ler budak mocha...tok sah dilayan..aku rasa bukan salleh..

Redzal Kewell said...

ke mocha nih dak mie berahim nih... ke fariq... heheh... ke dak am... macam dak fir pun ada... hehhe...

Anonymous said...

aku da tau da sape mocha nih....meh kita taji dia cukup2...HAMPAGASSSSS