Thursday, August 7, 2008

Futsal de Reunion, Melaka

Futsal de Reunion ni akan diadakan pada 30 august 2008, tempat akan diberitahu kelak. semua diuruskan oleh mr.bob a.k.a zool.
Mana2 star kunyit yang masih ader skill lagi, diwajibkan hadir.
manakala pompuan lak, bole ler jadi poom-poom girl di bawah pimpinan mr. fuad (hei Barang baik)
Jadi tiada alasan diterima,waima anak demam, bini telan kunci gari dan sebagainya.
kehadiran anda dicatitkan
Lagi baik...korang bawak anak bini sekali..bole ramai2 skit kat sana

Venue : Sport Planet , Cheng Melaka
Time : 30 August 2008 5.00 PM

66 comments:

Aniza Abdullah said...

kurei...aku nk bg picture..tp tak tau nk wat mcm maner?..tulun ajar..

Anonymous said...

aniza smp ati ko tak tego aku..dh tak ingat aku lg ke..tp cek legaaa finally ada gak kaum hawa yg bersore, idak aku je la yg memekak sesorg kt sini he3..bape anak dh cek oi?hang sehat kaa?hang kt mn skang?kije kaa?

Aniza Abdullah said...

Wid..aku penah nampak ko kt lrt bandaraya kot..tp aku takut nk tegur..takut ko tak igt aku lg..gile malu aku nnt..so..aku pandang ko dr kejauhan shj...hu hu hu...

Aku skang keje kt UPM..dh tawen..tp hubby aku keje kt kuantan..huaa..huaa..hua..anak lom ade lg..dek kerna terpisah oleh terowong karak..penat nk berenang daa..

Anonymous said...

rs nk lempang statement ko tu tau lain ler kalo aku ni lelaki wajib ler segannn..smp mati pon aku ingat ko aniza oi, mn leh lupo gadis selim melim bijak pandai spt mu..wakakah lawak plak ayat berenang ko tu, tak pe cuba lg usaha tangga kejayaan, ingat motto skolah kita ahaks..so cni ko dok dgn sape?sng2 meh la kita dating

Aniza Abdullah said...

elo wid...

ko keje ke?kt maner?...

Anonymous said...

kije la aniza, phm2 jer la idop kt KL neh, tak pnh yg cukop..aku kije dgn opus bhd kat faber towers tmn desa jln klang lama..tu diaaa detail he3..takat nk lunch sesama kat midveli no hal..hang dok cni dgn sape aniza?

Anonymous said...

korang bukak forum wanita leh x?nnt nk ngadu nasib pun sng gak...hheheh

Anonymous said...

mangkuk lu jep ...ingat ko tu pompuan ke...
masuk toilet gi chek dulu..
aku nak tanye GEDAHAK tu menatang ape?

Anonymous said...

gedahak tu nama utk org yg baik2 mcm aku....bkn straight fwd mcm ko..KETAM....heheheh

Muhamad Najib said...

jep: ketam bole jalan straight ke...
satu penemuan baru tu...

ketam: tak ku sangka ko dah bole
jalan lurus... kui3x

Anonymous said...

ni ketam cacat...hahahah

Aniza Abdullah said...

Hi kawan-kawan... MAHA 2008, ekspo pertanian Mardi dh start kt serdang..meh ar dtg..seronot oo..saper nk tgk kambing besau org ke..ni hah , home page nye

http://www.mahaexpo.com/

Anonymous said...

tam->kalo ko nk tau gedahak tu spesis boye tembaga yg sesat sungai & tak reti nk cr jln pulang ke lubok setelah 7ari 7mlm mabok udang gagau
jep->tengok ko sound gitu aniza dh tak bani nk ckp2 dgn aku, dulikn si jep ni aniza

Anonymous said...

Wei baby tua...buaya tembaga pun mahal lg tau...harga tembaga skang pun da naik 1kg rm25...heheh...

Anonymous said...

Wei....tlg kompomkn main futsal ni jd ke x?ni da tgh bln nih....

Anonymous said...

tp ko buaya tembaga dah expired kuang3

Anonymous said...

Aku rasa disebabkan tak ramai... Kita lawan ngan budak opis aku je lah...
Tapi kena cukupkan dalam 7 orang le..
Nanti ada pengsan kat tengah2 padang tu tak layan de..

Anonymous said...

Berapa org yang kompom main futsal?Aku 50-50,insyallah kalau takder komitmen lain memang nak join .Torres, aku pinjam nama kau jap nak bagi semangat team SMDB95 lawan team abob.Ustaz Piee join ker?

Anonymous said...

aizi.== ko nak panggil ustad main ker...heheheh

sapa2 nak join bagi nama ler ...kompom awal2 pasal nak booking tempat,...jangan memalu ler nak join

Redzal Kewell said...

aku tak join... korang layan ler futsal.. ada planning dah...

chiow sin sing....

Anonymous said...

Come on le bro..
Budak2 aku on je...

Cepat bagi senarai nama yang confirm :-

Ni yang confirm
1) Zool Ligakampung a.k.a Bob
2) Kurie
3) Masih belum ada
4)Masih belum ada
5)Masih belum ada
6)Masih belum ada
7)Masih belum ada ( Keeper)

Zool
http://www.ligakampung.com/blog

Anonymous said...

mr.jeffz....aku nk wei....

Anonymous said...

aku pun nak join la wei...
sape nak main angkat tangan cecepat

Muhamad Najib said...

apo la ketam batu ni ... angkat tangan pon ketua kelas tak nampak la.... wakakaka huHU...

Anonymous said...

ape angkat tgn...angkat sepit......

Anonymous said...

nanti korang bawak ler bini sekali..nanti kang bini aku boring lak....

Ketam== ko sponsor ler air....kang mati kehausan aku kat sana...

jEPP== Bawak camera sekali....

Anonymous said...

wahhh jep pakai SLR keee?

Anonymous said...

Watsup guys...

Anonymous said...

Ok nampak ada kemajuan..

Bakal pemain..

1) Zool
2) Kurie
3) Jep
4) Ketam..

tak cukup lagi oit.. Kalau boleh biar dapat dalam 15 orang.. Kita lawan sesama kita je..
Tak yah lawan orang lain.. Kita nak main suka2.. Kalau lawan bebetul pressure nanti ada pengsan kat gelanggang..

Eh star2 korang kan ramai.. Fariq Norjae, Calin, Acul, takkan tak leh dapat kot???


Zool
http://www.ligakampung.com/blog

Anonymous said...

calin ok...fariq pun patutnye no problemo...acul akan dusahakn...yg lain aku try ushar klu leh dpt...apa2 aku akan gtau nnt...Kuri nnt ko minx no tel Apek...calin ckp dia nk kawen tu tp x tau bila...nnt kita try update kt dia....

Anonymous said...

BOB aka zool == aku dah dapat baper feedback dari kawan2 kita yang lain..
diorang nak tengok schedule bini diorang dulu....
ko tau ler masalah zaman skang...
bini tak takut laki...bukan laki takut bini..
JepP== kalo ko dapat no apek..ko roger aku..nanti aku p buat marketing kat dia..
eh..nama betul dia apa hah?

Aizi torres== ko datang ler woi...
ajak si suri sekali...biar reramai skit..
kalo ko nak tgk tendangan naga berapi aku..ko datang main

Anonymous said...

Nama apek klu x silap aku Nor Esuandy...klu x silap la...

Anonymous said...

Assalamualaikum....
sihat semua pelajar hendakNya.
Boleh bagi tahu lokasi untuk futsal dan jam berapa, insyaallah tiada keberatan perut, saya akan hadir jua. saya minta untuk bermain sebagai penjaga gol. saya ada bagi tahu cikgu kamu yang lain, cikgu mat jani dan cikgu ghafar juga ingin turut serta.

harap bersedia, wassalam.

Anonymous said...

Ustad==== welcome ustad...amat dialu-alukan kehadiran ustad n guru2 lain...
Waktu dan tempat akan di arrangekan oleh mr bob a.k.a zool.
saya akan updatekan dalam waktu terdekat....

JOGA BONITO......

Anonymous said...

ya allah akak dah gedik2 nak join sama ni, demi ustaz pojaan ati ku bleyyy??

Anonymous said...

bagus tu wid. Nak main sama takut terpelanting pulak...jadi u kenelah siap sedia bw pompom, sepanduk dan baju kilat2 sikit utk ustaz nanti...baru ustaz ada semengat..betul tak..he..he

Anonymous said...

terpelanting?no no noooo ai ada ABS yg cukop efektif u olssss huah3 (ngeleng pale ustaz bc komen aku ni ya ampuuuuun ustaz)

Anonymous said...

Cik wid...ko MELANTONNN!!!!

Anonymous said...

kuang ajaq jep lama aku tak dengo term tu ko mmg siottt..ko tau dulu bila aku tanya kiah per maksud melanton,dia leh jwp melanton tu mean cunnn..tak ke cm hawau nye statement & otomatik akak yg naif ni terperahsannnn..tak per korg akan ku kenang smp mati

Redzal Kewell said...

hahhah.. dulu aku selalu dengar terms ni... MELANTON.... hehehe, lawak lawak... hokhohkhokhohk...

Anonymous said...

wids...hehehehehe...APa ler sengal ubi ko ni..terms tu pun ko heran....kekekekekeke..aku hari2 dengau dak jePP n Chalin sebut.

BOB a.k.a zool== ko bole start booking tempat dah...dah ramai dah ni

Anonymous said...

ketammm........... ko tolong cari
Dak acol
dak boyie
dak ganja
dak salleh
dak hamly


mana dia si aizi torres ni..lama takder..
ko jangan tak balik plak aizi...

Anonymous said...

Kuri....& kengkawan semua

Aku rasa cam tak dapat join ler.Aku ada Penilaian Tender kat Sepang.Tapi untuk yang reunion buka puasa tu insya-allah aku join.

Anonymous said...

aizi... lahh..takkan sabtu pun kojo kot..
Hari cuti tu bro...datang ler...ramaikan player...

Anonymous said...

aizi bangla pun tau cuti ari minggu tau?sporting le brader...
kuri> akan cuba diusahakan mencari bakat2 lama ni join kite...

Anonymous said...

Hm.. tak nampak ramai pun..
Takpelah aku booking gak..
Kalau tak cukup pun kita balun le reramai main berapa orang pun yang ada..........

Anonymous said...

Ok ler ketam, kuri,atas permintaan ramai, Insya-allah laa aku join.Tp kasik tau tempat,time and venue.Kalau tak cukup korum pun takper, janji layan.

Anonymous said...

oit korg jng lupo amek pic bnyk2 pehtu tempek kt cni naaaa

Anonymous said...

jd jgn x jd

Anonymous said...

Dear all frenzy.......

Futsal de Reunion

Venue : Sport Planet , Cheng Melaka
Time : 5.00 pm - till u death


Ustad dialu-alukan datang menyertai kitaorang...pasal kitaorang pun lebih kurang ustad gak..pancit

Anonymous said...

Okay semua aku dah booking..
Harap2 dapat hadirlah semua.. Nak tunggu mana?? Nak terus ke sana ke??? Kalau yang tak tau boleh ambil aku.. he he he...

Pukul 5.00 - 6.00 ptg kita layan. Harap semua hadir pada waktu yang ditetapkan..
Wah!! Tuan PTD pun nak join tu.. Salutelah...

sapa volunter jadi keeper?? Nanti aku cuba risik2 glove...

Zool
http://www.ligakampung.com/blog
http://www.rear-wheel.com/blog

Anonymous said...

Abob...kau pegi ngan akulah...aku amik kau nanti.Aku nak bawak family susah pulak....nanti meragam anak aku....langsung aku tak leh main futsal...Nanti aku roger kau.

Ada sesaper nak pegi skali ngan aku atau nak konvoi?.Najib, ko jgn tak dtg lak.

Anonymous said...

aizi...
kalo bole bawak le family sekali
biar kenal ngan semua orang...
sekejap jer main
ramai yang bawak nanti..

ketam....
ko dah cari ker bebudak tu
cepat skit
acol ngan salleh aku dah dapat
ko punyer bahagian satu pun tarak

Anonymous said...

Tengok camana....kalau tak meragam aku bawak ler....Setakat nie brapa dah kompom...Upadate ler...

Abob, sodok ngan suri camana?Join skali ker?

Anonymous said...

Tengok camana....kalau tak meragam aku bawak ler....Setakat nie brapa dah kompom...Upadate ler...

Abob, sodok ngan suri camana?Join skali ker?

Sori....laptop aku bengong sikit...post 2 kali

Anonymous said...

Along...
Kalo laki ko join oun bole..
sama gak ngan aniza..
kalo korang balik lah

Anonymous said...

player da ramai...pompom2 girl mn?aku klu xde ni ssh la nk main...

Anonymous said...

wei jep ko nk main futsal ke nk main apa neh??nk pom2 girl bagai..bwk ngucap sket..jgn lupa bwk ubat semput ko skali,kang tgh2 main sesak napas sape nk tlg..aku tlg gelak jek ahaks

Redzal Kewell said...

tarikh bile nih... sabtu ke ahad?

Muhamad Najib said...

30hb jal.. bersamaan dgn hari sabtu...

Anonymous said...

Jal....
ko datang awal ler
kita lepak2 dulu..
JIpp== ko jangan tak datang
kalo tak datang..ko akan didondo..

ketam... ko cari ler bola futsal yang baik skit...nike, adidas ker...

Anonymous said...

Bob...
aku rasa nak pakai 2 court ler
pasal nak kasi anak2 kitaorang main...
amacam ok tak?

Anonymous said...

aku dtg gak...aku blk dr png pun myb ari jumaat mlm...ari sabtu aku ada kt mlk..insyallah aku mai sna...

Redzal Kewell said...

kuri.. macam siol perumpamaan ko untuk dak fir tuh.. aka ranting yang rapuh.... hokhohkhokohohk, sapa yang lama tak jumpe dak fir.. mesti terperanjat la.. tengok dak fir sama tinggi ngan fuad...

CD Pegawai Belia said...

Akum kengkawan semua.sodok aka sidi ler.Best tul korang dpt main futsal.aku sabtu ahad sik kene jd macai timb menteri belia je.fed up dah aku ni.Yg majlis buka puasa tu bile kurie?Rindu betul nak sesembang ngan korang semua.

Anonymous said...

bob..
ko booking tak court yang lagi satu tu...
kang anak aku bersilat ngan aku lak..
bawak ler bola yang best skit