Sunday, July 12, 2009

PD Gathering..2009

Sekali lagi , aku ingin menganjurkan satu event pertama untuk 2009.Bagi event kali ini, aku berharap mendapat sambutan dari semua pihak kerana ini merupakan cadangan yang terakhir dari aku untuk tahun ini kerana di waktu seterusnya aku mungkin tak dapat untuk menganjurkannya lagi kerana kepadatan jadual harian aku.
Oleh itu seperti biasa, sila beri feedback yang bernas dan tarikh yang dirasakan sesuai untuk menjalankan event ini.
P/S- 1&2 Ogos ini aku tak available sebab aku buat kenduri arwah...tapi seandainya tarikh tersebut dirasakan sesuai,aku akan meminta salah seorang dari kita untuk organize event tersebut.

18 comments:

MrQurie78 said...

sorry aku terpaksa membuat sedikit perubahan dalam memberi komen..sila beri ID

Muhamad Najib said...

Muhamad Najib Ismail

id: Muhamad Najib

Unknown said...

Jeffzged

9W2JOE said...

Roger sir...:joint

Unknown said...

aku x join tau...aku x dapek...

Daknazz said...

inshaallah.....memang nak joint klau ada kesempatan

Unknown said...

aku pon x join..bln 8 jadual padattt im soweeee kuri!

9W2JOE said...

bujep ckp mcm keling la.... lin apa lagi taruk bujep...huhuhuhu

9W2JOE said...

jib free tolong call aku...
tq

yatie said...

mie camne aku nak contact ko? jep..dak am apa citer???? da kawin ke..anak berp..dok mane skang..? masih macho cam dulu ke?

yatie said...

tuai padi antara masak, esok jgn layu-layuan, intai kami antara nampak, esok jgn rindu-rinduan...aku terkilan x dpt joint korang tau..tgh sedih ni.. Jadi ke x jadi gathering ni...kan elok jumpa time raya je, drpd korang rancang asyik x jadikan. aku cuma bg cadangan..he3..

syikin said...

insyallah kalau msa yna dirancang kena pada tarikh dan masanya aku join....aku tunggu pendapat ko orang je bila tarikh yg sesuai.Yatie aku baru dpt berita yg amat mengembirakan aku dn husband aku...aku baru balik checkup aku sah pregnant 1 bulan.6 tahun menunggu akhirnya termakbul.tp doktor suggestkan aku rehat selama 3 bulan di hospital kerana aku kan dengan masalah susah nk dpt baby.but aku tolak kerana fikirkan keje melambak kat office.x ader saper yg beckup nanti.ha... chalin mungkin ni simtom2 aku kuat makan kot...dan makin bededum..

yatie said...

tahniah!!!! sukenye aku, nnt dpt anak buah lg.. jaga diri tau. ko tinggal kat tmn kelubi eh?? kalu tul, mak aku pun duk sana.

Unknown said...

Datok Juhelmi - aku p Redang la...klu x leh gak aku join...tp aku da suggest kt Kuri yg ko jd Host utk PD trip ni...sape stuju angkat tangan...
Yatie - Dak Am still single...heheh
Syikin - Tahniah3...jaga baik2...

yatie said...

Jep, smpikan slm aku kat dia & jgn tunggu lama2, nnt hilang macho tu...ble ke dak mi jd host??? he3..

9W2JOE said...

wah bujep sedap hang je... aku tak bole nak buat bro.... takut busy....

yatie kalau nak hubungi aku thru email juhelmi@bats.com.my / joe_kart392@yahoo.com / 019 2655958

syikin..taniah...huhuhu....

9W2JOE said...

tahun nie raya kita buat open house kat umah chalin...? apa kata laman rumah luas tue.... bole ke Datuk Azli?

Muhamad Najib said...

woiit aku tak dapat joint... mintak maap bebanyak