Monday, July 6, 2009

MegaSales 2009 dah bermula.....

Last Weekend aku telah memulakan gerakan mencari baju raya untuk anak2 aku.Kebetulan pulak megasales telahpun bermula,jadi akupun terus mengambil kesempatan ini.
Boleh dikatakan tawaran diskaun kali ini agak menarik dan produk-produk yang dipamerkan memang memuaskan hati untuk membelinya.Bagi aku, ini merupakan waktu terbaik untuk aku menyediakan keperluan anak-anak aku kerana jika aku membeli ketika hampir hari raya ianya akan bertambah sukar kerana terpaksa melayan kerenah anak2 yang beraneka ragam + berpuasa+ orang pun sangat lah ramai + pilihan terhad kerana saiz banyak dah abis.
Akhir kata, aku memang dah tak pening kepala lagi untuk menyambut Bulan Ramadhan yang mulia ini

20 comments:

gedahak said...

nk raya...yea2...bila nk shopping....aku nk pkai LV lak thn nih....heheh...

wid said...

curlaaaaaasttttt pose dah ganti??

gedahak said...

hahahaha...ko x bg semangat langsung...

Muhamad Najib said...

tap tup tap tup.... dah nak sampei bulan puasa ye... rase macam sekejaaaap je gaps reunion hari raya kat ghumah dak jepp itu hari... tahun ni ade lagi ke jepp?

gedahak said...

insyallah jib...ngk keadaan cmner...tp hari raya ni besa rr...korang sume dijemput dtg umh....aku raya kt mlk thn nih...smp raya ke 3 kot....

chalin said...

gedahak>ko pose pn..blom dh cite raye...cite2 cmni yg wt korang x pose thn ni bro..

gedahak said...

ala...aku tau aktvt ko lin....xpe kita ngk nnt....hehehe

MR CRAB said...

JEP POSA TAHUN LEPAS DAH ABIS GANTI LOM....
ADA 29 ARI KO LOM GANTI TU SEMPAT KE NI....?
CHALIN INGAT INGAT BULAN POSA JANGAN CAMPOR NGAN SETAN...NI UNTUK PERINGATAN KEPADA SEMUA YG BERKENAAN TERMASOK DIRI SENDIRI...
NANTI KITE GI TERAWIH SESAMA ... GHUMAH PUN DAH DEKAT,SURAU KAT TMN AKU SEJUK ADE AIRCOND LIN....

gedahak said...

Nk semayang tpt yg sejuk....bla la ko ketam....

syikin said...

(tumpang lalu..) ketam... ketam.nk smbhyang kt tmpat yng sejuk je..pas 2 aircond hanya ader kt surau tmn ko je yer.habis kalau ko travel maner2 nk solat, kalau x ader surau yang aircond, aku suggestkan ko cari / kejar lori bawa ais.ko solat je dalam lori 2.ha!ha!ha

syikin said...

oops! luper nk tanye.Chalin, sport rim kreta ok eh?? dh dpt lari mcm cc 1.8 x?? dh bole kejar caldina dak jep....

gedahak said...

woiitt!!!!!!pembetulan....mn korang dgr aku DA belei Caldina ni...aku br kumpul duit nk beli la....lom beli lg....adooiiyyaaiii...aku msh pkai satria 1.8 aku tu lg....

chalin said...

mane leh kjr caldina dk jep kin..aku kete buruk je..hehehe

chalin said...

jep>>jgn mrh bro..aku cume smbng crite2..diaorg je..hehehe..

chalin said...

thn ni aku raye..ala kadar je..dpt sediakn keperluan..untk ank2 n wife aku pn dh kira alhamdulilah..aku pkai yg mn ade je..jnji thn ni pose aku penoh..cm thn2 sdh..bro..aminnn..

chalin said...

mr crab>>kite ni klau nk wt amal..jgn kira tmpt..pns ke sejuk..jnji kt sane nnti kite msti pstikn kite dok tmpt sejuk..sbb kt sn kekal..sini hnye smntara je bro..

gedahak said...

lin ko mmg dasyat skang nih...bkn thn sudah ko roger aku ms pose...heheh
Ketam da mmg cm2 nk sejuk jek...ko bakar je dia pas2 mkn ramai2...

syikin said...

dam dam dum bunyi mercun... kalau sape2 yg dok jasin kat pasaraya ten2 dh bka lagu raya.siot je.blum pose lg..tu bkn pe nk promote jualan2 la kan.kat ofis pun member2dh sibuk promote jualan kuih raya.tahun ni wife bos dh bg present sepasang baju raya kt aku..so thun ni pun ala kadar je.beli pun mane2 yg penting je.

gedahak said...

syikin,bg Ym ko and email

syikin said...

jep..
aku rasa aku dh add ko tp try r.ni email aku : syikin_78@yahoo.com