Sunday, March 1, 2009

TCI Charity Hunt 2009

Last weekend 28 Feb 09, aku telah menyertai satu treasure hunt untuk pertama kali dalam hidup aku. Penyertaan aku ni adalah dasar paksa rela kerana bos aku malas nak pergi disebabkan oleh bos aku tak baper sesuai dengan pengarah baru TCI ni.
Pada awalnya,aku rasa aktiviti ini sangat membosankan pasal aku langsung tak tau konsep treasure hunt ni.
Selepas aku melalui soalan yang pertama dalam treasure hunt ini, baru aku sedar yang event ni memang sukar dan mencabar.Kita dipaksa menggunakan segala kemungkinan yang ada berpandukan kepada klu yang terdapat dalam soalan yang diberi.
Kesimpulannya, treasure hunt ini adalah satu aktiviti yang menarik untuk disertai.Kalau ader peluang lagi aku ingin mengajak our frenzy menyertai kumpulan aku suatu hari nanti.

No comments: