Thursday, February 12, 2009

Lepak At Port Dickson

Sebagai permulaan event untuk tahun ini, aku cadangkan kita buat selamba reunion kat Port Dickson. Bagi aku, kita buat reuinion yang simple dulu sebelum kita buat yang lebih grand lagi.
Memandangkan reunion trip kita telah menemui kegagalan, jadi kita buat event reunion yang senang kepada semua frenzy.
Aku rasa PD adalah tempat terbaik untuk kita berkumpul kerana dari segi kos serta jarak perjalanan yang ekonomi.
So, semua frenzy bagi komen skit cadangan aku ni,..pas tu baru kita decide time yang sesuai..

14 comments:

Anonymous said...

stujus!aku ske avillion tp mana2 pn aku ikotttt leh ramai2 pakai tshirt baru kita sure meriah tepok tepok skeee

Anonymous said...

ala baby...ko sume ok...tp time bila nk jumpa bkn muka,bau pun xdak....aku rs PD ok gak save cost...klu PD aku rs sabtu ahad n da cukup....

Anonymous said...

Depends on date, kalo mengijinkan aku join slumber jer... Hehehee...

Anonymous said...

Aku rasa kita buat dalam bulan MAC 09...amacam?
betul gak cakap dak Jepp tu Wid..
manjang jer skip ko tu..

Anonymous said...

sory arr tawan2 ada je perkara yg menghalang tp dolu g cherating aku join knnnn he3 aci dak ngungkit??

Redzal Kewell said...

salam... lama betul aku tak browse blog nih... sori ek..
Kalau bulan 3, aku cam tak dapat la kot.. korang layan ek.. tak dapat join la atas sebab2 tertentu... heheh.

Slamat

Anonymous said...

masih takder respond yang positif..
so kita try buat di lain waktu..maybe ramai tgh bz kot..

Anonymous said...

To all my be loved frenz,,, gua nk ajak lu org semua invest kat gua nyer company .... keuntungan maximum 10% every month selama 2thn... ini bkn MLM tetapi penternakkan & perikanan.... kalo luorg berminat bolehlah luorg contact gua di talian 0122225546 Illham Ismail..... P/S Susah senang gua utamakan luorg dulu dr org lain!!! - frenz come first !!! ...

Anonymous said...

Bagi no akaun, i akan masukkan 1.2M dalam akaun u ptg nie jugak.Urusan perjanjian my lawyer akan uruskan.

Anonymous said...

Dato' M..ko nk mskkn 1.2M..?ko nk beli baju yg abob buat pun x lg ada ati nk bg 1.2M..pigidahh...

Aku up lg 1.5M...hehehehe

Anonymous said...

gedahak..
betul tu..tak pun sponsor trip kita

Anonymous said...

Sori laaa.I bukan tak nak sponsor tp i selalu pegi Paris,London n New York.I sebenarnya ikut rombongan dari Parti ****.Setakat PD sori laa i tak pandang.

Anonymous said...

Dato M..
Toksah ler ko nak sembang bagus kat blog ni..nak beli tiket ERL gi KLIA pun lom tentu ko boleh buat..
heheheh...

Anonymous said...

ala...Dr.M,taya moto pancit pun da merungut...blah la....bnyk duit sgt org palestin tu ko p tlg...nk p jauh2...sg kesng pun x tau kt mn...heheh