Tuesday, August 18, 2009

Selamat Datang Ramadhan al-Mubarak

Sekali lagi kita berpeluang meyambut Ramadhan al- Mubarak ini.Bersyukur kita ke hadrat Ilahi kerana masih lagi dapat menikmati bulan yang mulia ini.
Kali ini, agak berlainan sekali bagi aku melaluinya kerana buat pertama kalinya aku menyambut Awal Ramadhan ini tanpa ayahandaku yang tersayang.Namun, bagi aku,ianya telah tersurat dan perlu meredhainya.
Untuk Ramadhan ini aku berazam untuk menggunakan sebaiknya bagi aku menikmati kemuliaan yang ada pada bulan ini kerana pada tahun kebelakangan ini aku terlalu menumpukan kepada kerjaya aku.
Maybe pada tahun ini, kita tidak dapat membuat majlis berbuka puasa, mahupun Open House kerana terdapat beberapa masalah yang sukar untuk diselesaikan.
Tapi tidak bermaksud ianya menghalang pada frenzy yang lain ingin menganjurkannya.

8 comments:

Daknazz said...

alhamdullilah....sampai juga ramadhan utk kita tahun nie...selamat berpuasa kawan2 ku....

Zool Blogger said...

Sapa ada facebook blh join group smdb.. Yong Pak Wah pun ada.. HUhuhuhuh
http://www.facebook.com/group.php?gid=63683423802&ref=nf

Zool a.k.a Bob

MrQurie78 said...

tak bleh pun bro

9W2JOE said...

Assalamualaikum...

SELAMAT BERPUASA SEMUA.

9W2JOE

Zool Blogger said...

Klik sini
Facebook SMDB Group

Apahal pun ko kena daftar dulu..
Najib blh je

Unknown said...

letak la gamba kita lak dlm tu....

Muhamad Najib said...

benar tu jepp :-)

yatie said...

Selamat berpuasa kawan2 suma..