Sunday, December 28, 2008

Salam Maal Hijrah dan tahun Baru 2009

Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan kepada semua frenzy salam Maal Hijrah Dan Tahun Baru 2009. Semoga kita semua mendapat keberkatan dan kejayaan di dalam tahun baru ini.Tingkatkan keazaman dan usaha kita agar lebih berjaya termasuk meningkatkan ibadah kita dan meminimakan segala kemungkaran kita.Di samping itu aku berharap di tahun yang baru ini kita dapat membuat lebih banyak event dan mendapat sambutan yang hangat di kalangan frenzy.
Selain itu aku juga ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada APEK a.k.a aku pun tak tau,..kena tanya kodok yang melangsungkan persandingan pada 27 Dis 08.
Akhir sekali,aku mendoakan semua frenzy mendapat kejayaan, dimurahkan rezeki dan menemui jodoh yang diidamkan..hehehehe.

3 comments:

Anonymous said...

AMIN...

Aku mungkin rancang nak buat 't-shirt' frenz.. Maybe thn depan akan launch..Harap2 menjadi sebagai tanda..

Muhamad Najib said...

selamat menyambut tahun baru maal hijrah 1430HIJRAH semua rakan2...

Anonymous said...

salam maal hijrah sme...cun ide saudara zool tu tp utk pompuan bleh x amek cutting polo shirt?wahhh gedikkk nk gk mrasa ala2 ekin hehehe ;p