Saturday, November 29, 2008

Futsall 2 de reunion

Terdapat beberapa frenzy yang mencadangkan event ini sebagai penutup untuk tahun ini.
Memandangkan ianya mudah sekali untuk dianjurkan dan mendapat sambutan tertinggi di event yang pertama, maka aku juga menyokong event ini dibuat kali ke-2.
Bagaimanapun, ianya masih bergantung kepada persetujuan semua frenzy kerana kalo korang tak setuju...takder sapa nak main nanti..
Masa , kita akan bincangkan bersama manakala tempat aku rasa biarlah tempat yang sama sebelum ni....So..kalo aku harap semua frenzy dapat bagi feedback untuk kita aturkan event ni..

16 comments:

Anonymous said...

As'kum kawan2, aku just nak bagi game suruh kauorang join, kalau boring boleh layan.

www.travian.com.my
satu lg dah terlambat, tp next season blh join fantasy.premierleague.com

woi sapa kata aku menyamar ni? nak kena korban?

Ayrton Senna
WilliamsF1 - Legendary Fighter
2009 - F1 with KERS!

Anonymous said...

MI...
lama ko takder citer..
aku dah masuk dah game tu..tapi dah lupa password aku..
nanti lepak lah ngan aku...
malam ni ok?

Muhamad Najib said...

wei kuri aku nak join......

Anonymous said...

najipp
kita lepak bangi lah..aku belanja..
mi..ko amacam..datang aaa

Muhamad Najib said...

aku on...

Mie.. jom la

Anonymous said...

Takkan 3 orang je nak join..
Nanti pancit takde reserve.. Huhuhuhu

Anonymous said...

JIpp..
sorry lah pasal tahan ko sampai kul 1 pagi..hehehehe..

Mie..
nanti kita lepak lagi...best apa isu malam tadi...hehehehe...

dear all frenzy...
camana ngan futsal ni..
pls give ur feedback ASAP..
pasal masa dah suntuk ni..
kalo bole bagi skit pandangan..tak kisah lah kalo tak nak join sebab aku nak tau jer..dapat sambutan ker tak event ni..

wid..
mana ko pegi...lama tak membebel..

Muhamad Najib said...

no problem punye...
aku pon sbenarnya nak lepak lagi malam td, akan tetapi aku kena bangun awal nak antor abang aku ke erl putrajaya... so dalam mase yang same aku dapatlah melaram keta dia.... heHE

kawan2x...
respond la ngan futsal tu.. bukan ape nanti dapatlah kite berkumpul berghamai2x lagi daa... wakaka huHU

Anonymous said...

Heloo.......kengkawan
ape cer..sihat ke ko owang.....

LamA benau rasenyer aku tak masuk blog ni...

Anonymous said...

dear all frenzy..
aku rasa kalo tak cukup participants..kita tukar main badminton lah...
camana?
pasal kalo main badminton..agak senang skit..

Daknazz said...

lama dah aku tak dgr citer korang...klau ader aper function roger aku yer

Muhamad Najib said...

kuri...
aku dah survey dlm 3 ke 4 orang stakat nie.. respond positive...

Anonymous said...

Allo kengkawan..ua dgr nak buat futsal lagi ..ua on lama x besenam nih

Anonymous said...

dear all frenzy..
kita main hujung bulan nih...ok tak..
macamana mr bob..
dah ajak budak opis ko..

Muhamad Najib said...

24hb - 26hb aku tak dapat... selebihnya aku bisa ON pak... heHE

Anonymous said...

Okay je.. Dapat tarikh diorang on je...