Monday, October 6, 2008

Janji tinggal janji..UPSET on open house smdbfrenz95






Open house smdbfrenz95 amat mengecewakan......Jauh dari yang dijangkakan.

Hanya 11 0rang saja yang datang. Tambahan plak,kedatangan frenzy tidak pada waktu yang sama yang menyebabkan event tersebut menjadi hambar.

Janji tinggal janji. Takder sorang pun wakil wanita yang hadir,padahal sebelum event tersebut semua dah memberi satu petanda positif untuk hadir di event tersebut.

Nasib baik mr.jeffz buat open house bukan khusus untuk smdbfrenz95 jer, kalo tak...sapa nak makan semua lauk tu..anyway pun...thanks pada yang memberi sumbangan berharga.

So,aku harap perkara begini tidak berulang lagi di event di masa hadapan..








23 comments:

Anonymous said...

adoilaaa ya ampuuuuun kat sme org berbnyk2 mintak maap niiiii..aku bukan sengaja sumpah aku x sengaja,mmg keadaan somi ku x mengizinkn btol aku x tipu nehhh huwaaaaa percaya lahhhh..so sori sgt2 sori kuri sori jep sori calin sori lah pd sme org isk isk iskkk x tau nk kabo apa lg dh hanya ribuan kemaafan ku pohon :(

Daknazz said...

maaf zahir batin....aku gaye ke3 dah kena blk gembau ler...kena jalan2 gayer kat gumah sedara bini aku....tapi najib kalau ade memang gamai taknak dtg...sebab najib makan menyembur....hehehe...

Anonymous said...

aku marah betul ni...
pasal aku terlupa nak amek gambar aku..
tensen2

Anonymous said...

kalo nak tengok gambau..ko pergi kat website itu hari...flickr tu

Anonymous said...

ala baby....iyola tu...sembang jek....

Anonymous said...

kuri,yg cherating ni pun kna jaga2 gak...silap2 kita jek yg p....

Anonymous said...

gedahak..
tu ler pasal jepp...
aku pun dah ragu2 jugak pasal trip ni
last2..kita jer yang pegi
pasal chalin pun dah atas pagau dah ni

Redzal Kewell said...

hahha.. lebih la wid... heheh
weh, cherating tuh jgn tak pegi.. aku dah mintak cuti tuh... kang membazir cuti aku tuh...
Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin..
Fariq, sori tak dapat datang umah ko... pas balik dari umah fuad, aku bawak org tua aku pegi Nyalas beraya, pastuh malam open house umah akak aku... this week aku balik.. bole beraya lagi kan.. sape balik minggu nih? jom beraya umah fariq

Kuri... kalau kita 4 family (including Fuad) pun jalan gak ler... gerak jek... hehhe

Anonymous said...

smp ati korg x caya kt aku

Redzal Kewell said...

kuri.. datang lambat takde gambau ker??? tau le aku lambat.. tapi datang gak ler... takde la on the way... tapi tak sampai sampai.. hhkohkhokhohkho

9W2JOE said...

Assalamlaikum...

Jadikan lah satu iktibar je.. next time make sure semua hadir tepat pada waktu dan sewaktunya... mungkin masa tue tak sesuai kot... semua busy malkumlah raya-3.

Anonymous said...

takpalah....kita buat sekali lagi, raya kan sebulan.
ketam kata nak buat kat padang depan rumah dia, dia nak sponsor semua, dapat duit komisen jual tanah lah katakan. jangan songlap duit bank sudahlah ketam.....!
tepon le ketam tanya bila!

Anonymous said...

apa nak tepon ... ni aku ada kat sini ...
wid apa cite ni ... kau yg yeye nak suruh buat tapi kau xde...
kuri aku ingat kite bagi satu dateline untuk confirm gi cherating ,pastu leh bagi duit sengsiang (deposit:x dikembalikan) baru sesuma kene gi

Anonymous said...

tam mn ada aku yeye soh buat..bukan ke opn hos tu acara wajib dak jep stp thn..ko neh memandai jek tau..lg mau kasi derang membara kt aku..tp aku stuju dgn cdngn ko tu..once dh bayo x kn derang nk burn cmtu jek kn..so mr kuri agk2 bila dateline yg sesuai utk deposit?

Redzal Kewell said...

januari atau februari la kot aku ingat.... aku bagi cadangan jek... sape dah bayar pastuh tak per... duit tuh kita ronggeng la ek.. hheheh..
takpe wid.. aku tak bara pun... heheh

Redzal Kewell said...

eh.. lupa nak bagitau.. bini aku dah bersalin semalam... anak no 2... pompuan... berat 2.73

Anonymous said...

wuhuuuu tahniah ejal!sape nama?stat la rutin berjaga mlm blk ekk?

Redzal Kewell said...

hahaa... nama: Arezsa Kaisara binti Herfa Redzal... biar berbelit lidah.. heheh.. takde hal jaga malam... aku pun kurang tido malam.. heheheh... ada la geng berjaga

Anonymous said...

ejal..
tahniah..
nanti aku buat lawatan sambil belajar kat umah ko..
bila bini ko kuar spital...

wid..
aku rasa kita buat dateline dalm bulan januari ler
kasi kumpul duit dulu..
baper bajet yang ko estimate

Anonymous said...

ermm kuri lain tmp lain la rate nye kan..ni aku pukol rata lah yer kalo 1mlm rm200 ok ke?

Redzal Kewell said...

bini aku kluar esok.. sabtu aku hantar balik jasin...pantang kat jasin... datang jasin la ek.. minggu nih aku ada sana...

Anonymous said...

wid...
aku rasa tu reasonable price lah..
ko proceed je r ler
nanti ko bagi aku venue n date

ejal...
wife ko kat spital mana?
sjmc?

Redzal Kewell said...

Kuri, aah... sjmc tapi dah hantar balik Jasin. hehehe..