Monday, July 28, 2008

Reunion Trip

Reunion Trip ini bertujuan untuk merapatkan semula silaturrahim di antara kita yang mungkin sudah sekian lama tidak bertemu. Jadi, saya berharap our frenz dapat memberi sokongan terhadap reunion trip ini.
Namun begitu, tempat dan masa masih belum dapat dimuktamadkan lagi. Oleh itu, saya berharap our frenz dapat memberi cadangan tempat dan masa yang sesuai. Segala usul dan cadangan boleh di buat di blog ini atau sms saya di 0123111643.
Anda boleh membuat undian di dalam blog ini.

68 comments:

Anonymous said...

apsal takder bagi komen ni...
sapa2 ader idea untuk vacation bajet rendah..bagitau le.. target kita 15 orang untuk pegi trip ni

Anonymous said...

lor aku mati2 ingat ramai..cegitu tak sampai separoh pon la yg join ehh

Anonymous said...

aku ade la....mr.jeffz....kuri ko da gtau diaorg ke web ni...mcm dlm kubo jek....heheh..jgn mara..

Anonymous said...

ko x nk p indon ke?mura beb...

Anonymous said...

OOO.. nak jalan2 ek..
Aku dah tak kuasa nak jalan2 lagi..
Korang pun ntah kenal aku lagi ke tak


http://www.ligakampung.com/blog

Anonymous said...

Bro,aku rasa kena war-warkan blog nie.Yang mana aku ada nombor tu aku dah contact.

Anonymous said...

woi....gedabak pegi indon aku tak nak ler.....utk org gomen nak kena mintak kelulusan KSU lak.Bercutilah di Malaysia.....semua ada bro

Anonymous said...

ala...yang alki je kita p batam jek...heheh

Redzal Kewell said...

hallo...... ejal was here....
aku cadangkan kita pegi dekat2 dulu, tengok market.. dah berjaya yang dekat, baru pegi jauh2 sikit... kita konvoi jek la.. duit pun tak banyak pakai....

Anonymous said...

Bob...ko dah cari alsidi?
ko bagitau dia ler...
kalau ko tau nombor najib karim lagi baik..

Anonymous said...

aku pun rasa kita try yang dekat2 dulu...maybe cherating kot..pasal aku tengok vote pun bole tahan..tapi ape2 hal kita tunggu sampai tarikh akhir...ade sapa keje gomen..bole dapat murah skit pakej percutian....

Anonymous said...

ko dengo tu jep?sahut la seruan kerajaan..bercuti di mesia sajok he3..akak sokong!incik zool meh la merapatkn hubungan..yg x kenai la kita kasi kenai baru ler meriah kn kn knnn

Anonymous said...

kuri --> alsidi aku dah sms dia.. tak tau dia bukak ke tak.. sibuk dia tu.. orang kuat Belia Johor... dia pun aku tolong buatkan blog .. tengok lah http://pegbeliamacho.blogspot.com
najib karim aku tak tau.. si suri plak tak berapa selalu online...

wid --> ye lah berkenal-kenalan merapat silaturrahim.. budak2 cina korang tak jemput ker?? ha ha ha... racist plak group ni nanti..

Anonymous said...

klu leh korang try la invite sume kwn2 kita....

Anonymous said...

bob....aku takder no budak budak cina n indian..ko ader ker..aku bole kol diorang....alsidi contact no..ko ader tak?

Anonymous said...

so par vote plg galak utk redang & cherating kann..so ambo mencadangkan kalo redang kita stay at laguna sbb tmpt cun & derang oper d best rate 4 pakej..cherating lak ambo sajes kat impiana coz they oper one way toll rebate redemption, sila lawat link di bawah 4 detail

http://www.lagunaredang.com.my/index.html#

http://cheratinghotels.impiana.com/

Anonymous said...

wid ...h try call tempat2 tu ker
ko tanya ler best price yang diorang bleh bagi
tapi pulau ni agak susah ler
budak kecik tengah hyper-active ni...
ko paham2 jer fizikal aku ni..
tak larat ler

Anonymous said...

cerating pun ok...
nanti kau suruh salleh jendul call siMIOW makwe die tu...bole carik bebudak cina ...
jep ko nak gi cuti ke nak carik jodoh ? aku dah kenal sgt kau ni
x bole idup tanpa pompuan...kau ngan calin samae je 2x5...
carik tempat yg ade swiming pool ok
baru bole berendam...

Anonymous said...

jep mmg dasar bapak boya tak sedaq diri..tam ate kalo udoh kate tido di otte (hotel) kompom la ada swiminpul, dun wori beb..tak baik tau ko tam kata j****l, sebut la lapang sasar ke erkkk ya ampuuuuuun salleh jgn mare naa akak gurau sajok

Muhamad Najib said...

baguih la idea korang nih...mmg hebat2x...

mmandangkan aku sorang dua masih bujang... aku ghase tak dapek la aku nak join...

Anonymous said...

=wid....most our frenzy tak kisah sangat pasal venue nak buat reunion..
so..ko bole ler tertanya kat impiana tu..baper bajet kalo include event sekali..

ajip gig's === apo bondo lah ko....
lom kawen dah tak nak join.....
kalo dah kawen lagi ler ghaib terus...ko dok ler ngan bob...dia pun lom kawen cam ko...

ustaZ Shafiee==== kalau ustad sudi..jom ler join sekali ngan kitaorang nyer trip..
takder hal nyer...

Anonymous said...

ntah najib ni,jgn la menyendiri..kengkwn kn ada,mn tau kalo ko join leh jumpa jodoh nnt,haaa kn menarik tuu

Anonymous said...

ustaz nak pegi kene kawin dulu...
jep...ko bawak bini yg sah je...
minggu ni ko balik melaka x jep?aku ingat nak pau kau...youre my friend...
carik tempat nak reunion ni yg siap package family day tau wid ..
baru le mengeratkan silaturahim

Anonymous said...

oitt ketam...yang ko ni nk ngepau aku jek apahal..?PENAMPAU nak...?heheheh....aku blk nk kol ko pun takut ko xde...xpe nnt kita arrange ngn calin,kita kua mlm...tp ko payung dulu pas2 aku follow...ok?

Anonymous said...

err..1 lg...Kekasih Gelap x leh bwk ke?

Anonymous said...

Ketam== ustaz lom kawen lagi ker... are u sure?

gedahak== kekasih gelap tak leh lar..tak baik tunjukkan teladan tak baik. banyak bebudak kecik yang pegi...
ko dah belajo ilmu tangkap pinggan ker..

Anonymous said...

weh korg ni bior btol?kata nak dok lepak2 jek sama berburak..ok kalo nk buat event kompom kn ler dulu bape org yg pegi br leh arrange yg lain2

Anonymous said...

hai...all members. u all kalau nak gi bercuti i cadangkan u all apply Maya Card. Good for u all yg suka berjalan.I bukan egen tauuu...saja cadangkan. this is about Maya Card Concept and Discount:

1. Water Theme Park, Fun Theme Park, Beach, Island and Water Fall Vacation are the main concept of Maya Card.
2. All discount offered are only available at outlets mention in brochures.
3. Maya Card is non transferable. The owner of the card is compulsory to be at the particular outlets to enjoy the discounts.

Special Package 3 Day 2 Nites & 2 Days 1 Nite

1. Special packages offered to Maya members include accommodation, food and packed activities. This means that the special package offered only contains half board or full board only. The ëRoom Onlyí concept is not applicable in this special packages.
2. Maya members should request price quotations from Maya first to qualify for special prices and discount.

Brochures and Web Site

1. Maya members should refer to Mayaís web site at www.rainmaya.com to obtain the latest information or changes with regard to prices.
2. Member who have registered and still have another one year of membership period must access Mayaís web site to check out new outlets or changes in discount.

Maya Card Discount

1. For Theme Park :
i) Maya members must produce their Maya Cards and Identity Cards when purchasing tickets. Outlets reserve the right to disallow discounts for Maya members who failed to produce their Maya Cards  and Identity Cards.
ii) Maya Card can only be used once a day in a particular outlet. Outlet reserve the right to disallow discounts to Maya members who utilize Maya Cards more than once in a day within the same outlet.
iii) The number of person entitled for the discount are stated in the brochures, either '2 Adult & 2 Children' or '1-5 person per card/day'. Maya members are not allowed to apply for additional  ëusers for adult & childrení in excess of what is stated in the brochures.

2. For Resort and Hotels :
i) Reservation should be made 14 days in advance and the confirmation of room is subject to availability.
ii) During the peak period, reservation should be made a month earlier.
iii) The maximum number of rooms allowed per card are 2 rooms per card/per night.Maya members are not allowed to apply for additional 'rooms' in excess of what is stated in the brochures.

3. Maya Card members should refer directly to the Maya Card management should there be any issues or problem.

How to Renew the Maya Card.

1. Duration of renewal is Four(4) months after the expired date. The last date for (expired) month of June is October and the last date for December is April.

2. Renewal forms may be obtained at :
i) Counterfoil from brochures
ii) From the web site : www.rainmaya.com
iii) Requesting from the Company by giving your fax number.

Anonymous said...

biasanya kalau nak apply kena bayar RM200+ for 2 yr. kalau nak i cuba contact bdk yang bagi offer kat i hari tu hanya bayar RM39 for 2 yr.Ok

Anonymous said...

cik jar...tpt ni kt mn?ko da p ke?nmpk mcm menarik...aku pun ade 1 gak cam ...tp kat alam maya la....hehehe

Anonymous said...

baca btol2 la jepp, glojoh sokmo..saje bg soklan sengal tau kosser akak..ko tu elok ke alam lg satu jek alam b*****h larikkkkkk

Anonymous said...

ko dah abis pikir ke jep...tinggalkan wasiat dulu nanti sape nak jage anak kau tu...
bile le kau nak berubah jep...
hawau kau jep kate nak helo bile balik jasin...aku tunggu sampai berjanggut ...
calin x join blog ni ke .... xde can nak kutuk dia....
Am>aku dengau kau dah jadi tauke hotel...boleh le sponsor kitenye trip...

Anonymous said...

woii ketam..ko nk suh org payung jek....ko kata ko nye pojek juta2....ko la payung....aku x kira,aku blk nnt ko payung aku nnt...

Anonymous said...

juta rupiah cukup ke jep?
kau jgn risau aku x suruh kau payung pasal aku dah kenal sangat kau tu
pasal bende free laju je....

Anonymous said...

wei..gedahak. lupa plak aku nak mention,card alam maya, alam bar...zk dan sume jenis card pun aku leh rokemenkan. Tp kau kene lah ambil dulu insurans dr hujung rambut ke hujg kaki. disebabkan aku yg rokemenkan ,kau kene tulis semua insurans atas nama aku..he..he..pas tu aku anto kau kemana saja alam...

Anonymous said...

buat apelah susah2 pening2 cari tempat nak mkn. ni....dekat kita pun dah ada mkanan..ketam...he.he

Anonymous said...

Cik Jar --)ala x yah la insuran2 nih...ko mati pun org lain dpt duit gak...baik x yah...ko pun letak je la nama aku nnt senang aku nk p claim....hehehh

Anonymous said...

halo..gedahak,ingt pula ko pasal mati. ingatkan dah lupa diri...hehe

Anonymous said...

cik Jar --)mati kna ingt...kita idup jap jek...idup mesti pnuh ngn keimanan..br dberkati ...heheh

Redzal Kewell said...

weih, ni ke jariah yang dulu pendiam jek ---- setahu aku la... tapi tangannya agak petah berkata kata... hehehe... tapi takpe.. kutuk lagi ketam ngan jep... lagi lagi dan lagi... heeehhehe......
Ustad, mana pegi nih, lama tak berkata-kata....

Anonymous said...

alloo kawan....aku nak suruh korang suggest pasal pi vacation...bukan citer pasal nak pi mati...

Anonymous said...

woih moderator dh mrh!cpt fokus balik pd topik asal,korg ni smp lening lom kompom lg kt aku sape yg nak join trip ni,AKU REMIND LAGI SEKALI sesapa yg kompom nak pegi (lg beh kalo sme dpt join)sila bagi butiran diri anda seperti di bawah :

1)nama korg
2)nama isteri
3)nama anak & umur anak (leh prepare goodie bag utk budak2)
4)alamat lengkap beserta talian rasmi (mcm jep bnyk bnor nombor dia pakai sbb ramai awek,aku nak nombor yg btol2 aktif korg pakai supaya sng nk kontek kalo ada isu berbangkit berkenaan trip)

sila email butiran di atas or apa2 cadangan yg relevan dgn trip ni ke noriza.widaya@opusbhd.uemnet.com

kerjasama anda sme amat dihargai,sy dahului dgn ucapan time kasih munne nandri toceh..mintak ampun mintak maap andai ada terkasar bahse terguris prasaang terconteng aranggg

Anonymous said...

wid=== Nanti aku emelkan...

Ustad... meh ler join sekali nghan kitaorang

Kalau nak ikutkan poll yang ader skang nih...cherating here we comes
in sweet march

Anonymous said...

Cik Wid...isteri yg 2,3,4 nk gak ke?aku yg kompom yg 1...yg 2,3,4 tu aku nk tnye ko ..leh ke x...hehehe

Anonymous said...

tengok tu...bos dah marah. sorry.

i ni masih lg wanita yg sopan santun, budi bahasa dan ayu..he.he betul tak bos...

pasal gi jln2 ni susah sikit lah. maklumlah ada 10 ank. susah nak kawal nanti. tapi i akan cuba menghadirkan diri.

Anonymous said...

bleh bleh jep pesalah nye read my lips BLEH BLAHHHH..org lain sme 1katil tak psl2 aku kena request 4katil utk ko plakkk pehal knnnn

ps : sesapa yg beranak kecik kalo nk bb cot dlm blk hotel tu sok sila inpom awal2 naaa,akak sedia membantu

Anonymous said...

Cik Wid...how about Kekasih Gelap?hehehe

Anonymous said...

bulehhhh sesgt jep oi aku sumbat kekasih ko tu dlm bb cot jek!

Anonymous said...

kekasih GELAP kau tu jep setahu aku si Naterah ... nanti kau gaduh ngan calin aku x tahu...
ejal>wah nak jadik kuda laga nampak..
jep>kite kutuk dak ejal pulak...hawau
jar>kau ke yg scandal ngan kuri dulu tu?(untuk kepastian je)

Anonymous said...

halo ketam...jgn sebarang ckp pasal skandal ni. nanti wife dia bc nanti ada yang putus kepala...

ketam batu kena duk diam2 dlm batu..jgn kuar

ada satu teka-teki..cuba teka ketam skrg ada berapa mata ?.....dpt jwb bijak2...he

Anonymous said...

Jar== alah...tu kan citer lama ...apa nak kisah lagi..aku pun dah ader anak 2pun ahah..
Wife aku social n very understandings..heheheheh

Ketam...ko tolong aku cari nombor phone Erni syafinaz...bukan erni pendekar mustar...boleh?
aku nak invite dia sekali...

Anonymous said...

ketamm... pasal trip ni..kita kene tunggu poll ni abis dulu..aku akan tutup pas raya nanti...
so..aku rasa kita akan g cherating dalam bulan mac
any query u can forward to CIk wid..
ko dah bagi particlar tak yang dia mintak...dia nak buat costing...bagi confirmation sekali..

Anonymous said...

ermmm naterah yg mn eh?tlg refresh sket memory akak korg ni..

Anonymous said...

Kuri--)Erni Syafinaz yg mn satu ek?Lawa ke lawa bdk dia...melaton x?aku da lupa la...

Jar--)Cik Jar,jwpn utk soalan anda...ni haa dlm sluor...

Cik Wid--)Cik Wid,naterah yg dimaksudkan ni haa dlm sluor...

Ketam--)Tam,skandal2 ni ko jgn ckp kuat2..heheh..klu nk ckp gak bia dlm sluor..hahahah

hhahahahahaha

Anonymous said...

gedahak ni kompom air dah naik sampai pale silap haribulan kuar ikut idong plak tu sebab MEROYANNNN weh pi bayo bil tertunggak kt mn2 la wehhh hazab aku tengokkk

Anonymous said...

wei gedahak...ko ni kompom dr dlm lombong hujung dunia ni...

gosok gigi kilat2 dulu baru ckp. baru kuar perkataan elok sikit...taubat22

eloklah ko kahwin 4 terus...heh

Anonymous said...

JePp...erni tu kan yang ketamm kejau dulu tu...
yang muka cam mami skit tu..
ko tak ingat...skit lebih kurang cam malini

Anonymous said...

hahaha...aku pun lupa la ...betul la...tu yg ketam tergila2kn dulu....

Muhamad Najib said...

betul kate kuri tu jepp... kan ketam punye suatu mase dahuULuuuUUU.... wakaka huHU

Muhamad Najib said...

ketam batu.. jgn marah aaAA!!... cume tambah ghempah jo... kui3x

Anonymous said...

AjipP...ko jangan tak balikl lak next week...aku cabut gigi ko nanti..
Pas tu jangan bawak tolo lak..bawak ler makanan skali..

Muhamad Najib said...

kuri... mintak maap la bebanyak... aku ade program yg tak leh cancel... kalo aku sempat akan d'usahakan m'hadirkan diri yo...

Anonymous said...

dating la tuuuuuu hu3

Anonymous said...

najib tu dating apa ?
zizah kan dah kawin...
jib kau gi belajau ngorat awek ngan dak jep...master sifu tu...
jgn kau ngorat dak jep tu sudah le

Anonymous said...

Ketam--)ko da rs lom kasut red wing aku saiz 9...aku tau la ko gay boy...sahabat saiful bahri hehehe....

Muhamad Najib said...

jepp: ok jepp ko pakai kasut red wing saiz 9 ko.... aku pakai kasut hammer yg saiz 10 kaki aku nihh.. pastuhH aku amik sepit kanan dia ko amik sepit kiri dia.. kira balance utk si ketam batu ni la kanNN..??? dua2 pakai kasut safety, selamat dari sepit2 dio tu... wakaka huHU... kui3x heheHE...

ketam: iyer benar ka ko dah bersahabat sama itu saiful bahri tu... ya saalamm ....

Anonymous said...

dear all frenzy...
Korang dah ke particular kat dak wid...
senang skit nak tau baper orang yang nak pegi ni

Anonymous said...

helo kengkawan....apa kabau...sowi a aku jarang2 masuk blog nie..maklumlah mak buzy..wlaupun x berapa nak buzy...he..he...he

Wid nanti orang e-mailkan kat awak..

dah ramai ke yang confirm nak p